Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μια πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μπορεί να αποτύχει, ακολουθούν ορισμένες συνήθεις αιτίες:
- Έχετε εισάγει λάθος αριθμό πιστωτικής κάρτας, ημερομηνία λήξης ή κωδικό CVV
- Η κάρτα σας απορρίφθηκε λόγω ανεπαρκούς χρηματικού ποσού
- Η κάρτα σας έφτασε το μέγιστο αριθμό επιτρεπόμενων χρεώσεων σε μια χρονική περίοδο
Εάν η πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα αποτύχει, η παραγγελία σας θα δημιουργηθεί, θα τεθεί σε αναμονή για 7 ημέρες και στη συνέχεια θα ακυρωθεί αυτόματα, εάν δεν έχει ληφθεί η πληρωμή.
Ελέγξτε τα στοιχεία της κάρτας σας και στη συνέχεια, επαναλάβετε την πληρωμή με την ίδια κάρτα ή προσθέστε μια νέα κάρτα.
Η επιλογή επανάληψης της πληρωμής θα εμφανιστεί εντός ολίγων λεπτών στον προσωπικό σας λογαριασμό «η zooplus μου» στις «Παραγγελίες». Για να δείτε την επιλογή, κάντε πρώτα κλικ στις Λεπτομέρειες Παραγγελίας. Θα σας στείλουμε επίσης μια υπενθύμιση πληρωμής μέσω e-mail με έναν σύνδεσμο για να δοκιμάσετε ξανά την πληρωμή.