Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε και να παραδίδουμε κάθε παραγγελία το συντομότερο δυνατό. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής εκτός από τραπεζικό έμβασμα προωθούνται στην αποθήκη μας για επεξεργασία σχεδόν αμέσως, μετά την επαλήθευση της πληρωμής. Ακόμη και το Σαββατοκύριακο! Επομένως, δεν είναι δυνατές τροποποιήσεις στην παραγγελία σας, ακόμη και αν δεν έχει ακόμη αποσταλεί.

 

Επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus για να δείτε εάν είναι δυνατή η ακύρωση μίας παραγγελίας. Θα κάνουμε ό,τι καλύτερο για να βοηθήσουμε, ωστόσο, η ακύρωση σε αυτό το στάδιο δεν είναι εγγυημένη.

 

Εάν υπάρχει λάθος στη διεύθυνση παράδοσής σας, ενδέχεται να μπορείτε να αναδιατάξετε την παράδοση σε διαφορετική διεύθυνση μέσω του ιστότοπου της εταιρείας ταχυμεταφορών, όταν το δέμα είναι καθ' οδόν προς εσάς.

 

Εάν έχετε χρησιμοποιήσει τον τρόπο προπληρωμής και δεν έχετε ακόμη εξουσιοδοτήσει πληρωμή, είμαστε συνήθως σε θέση να κάνουμε ορισμένες προσαρμογές στην παραγγελία σας. Επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus για να δείτε εάν μπορούν να αλλάξουν τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

 

Αφού υποβληθεί η παραγγελία σας, δεν μπορούμε να προσαρμόσουμε ή να τροποποιήσουμε τα ακόλουθα:

  1. Εφαρμογή κωδικού κουπονιού ή voucher αναδρομικά
  2. Προσθήκη ή διαγραφή ενός προϊόντος από το Κατάστημα Επιβραβεύσεων
  3. Αλλαγή της διεύθυνσης χρέωσης