Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Στόχος μας είναι να επεξεργαζόμαστε και να αποστέλλουμε όλες τις παραγγελίες το συντομότερο δυνατό. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται με χρήση οποιασδήποτε μεθόδου πληρωμής εκτός του τραπεζικού εμβάσματος προωθούνται στην αποθήκη μας για επεξεργασία σχεδόν αμέσως, μόλις επαληθευτεί η πληρωμή. Ακόμα και τα Σαββατοκύριακα!
Ωστόσο, αν θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να το κάνετε από τον λογαριασμό zooplus σας, αναλόγως της κατάστασης της παραγγελίας σας.
Μεταβείτε στην ενότητα “Παραγγελίες” στο λογαριασμό zooplus σας. Βρείτε την παραγγελία που θέλετε να ακυρώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή “Λεπτομέρεις Παραγγελίας” και στη συνέχεια “Ακύρωση Παραγγελίας”. Επιλέξτε την αιτία της ακύρωσης και κάντε κλικ στη “Ακύρωση Παραγγελίας”. Θα λάβετε ένα αναδυόμενο μήνυμα που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Επιπλέον, θα σας αποσταλεί ένα ενημερωτικό e-mail σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας σας.
Λάβετε υπόψη ότι:
Η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας σας “στη zooplus μου” εξαρτάται από το στάδιο επεξεργασίας της παραγγελίας σας και από τη μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει.
Εάν η επιλογή “Ακύρωση Παραγγελίας” δεν είναι διαθέσιμη, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση πελατών για να υποβάλετε αίτημα ακύρωσης παραγγελίας. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ότι η ακύρωση της παραγγελίας σας θα είναι δυνατή.
Εάν δεν μπορέσουμε να ακυρώσουμε την παραγγελία και σας αποσταλεί, έχετε τη δυνατότητα να αρνηθείτε την αποδοχή του (των) δέματος (-ων). Στη συνέχεια, η εταιρεία ταχυμεταφορών θα μας επιστρέψει το (-α) δέμα (-τα).
Εάν η παραγγελία σας έχει ήδη παραδοθεί, μπορείτε να επιστρέψετε το ανεπιθύμητο προϊόν εντός 14 ημερών από την παραλαβή του. Για περισσότερες λεπτομέρειες, ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών μας.