Εάν έχετε λάβει ένα κατεστραμμένο δέμα ή προϊόν, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.

 

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  1. τον αριθμό παραγγελίας/πελάτη
  2. το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  3. τον αριθμό προϊόντος ή το ακριβές όνομα του προϊόντος
  4. την ακριβή ποσότητα των κατεστραμμένων αντικειμένων
  5. μία φωτογραφία, όπου να απεικονίζονται τα κατεστραμμένα τεμάχια
  6. μία φωτογραφία, όπου να απεικονίζεται το κατεστραμμένο δέμα
  7. αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης