Εάν έχετε λάβει ένα κατεστραμμένο δέμα ή προϊόν, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.
Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:
- τον αριθμό παραγγελίας/πελάτη
- το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
- τον αριθμό προϊόντος ή το ακριβές όνομα του προϊόντος
- την ακριβή ποσότητα των κατεστραμμένων αντικειμένων
- μία φωτογραφία, όπου να απεικονίζονται τα κατεστραμμένα τεμάχια
- μία φωτογραφία, όπου να απεικονίζεται το κατεστραμμένο δέμα
- αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης