Μερικές φορές οι παραδόσεις καθυστερούν λόγω αστάθμητων από εμάς παραγόντων. Εάν πιστεύετε ότι το δέμα σας έπρεπε να έχει παραδοθεί έως τώρα, ελέγξτε την κατάσταση παράδοσης χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο στο e-mail αποστολής δέματος ή μεταβείτε στον ιστότοπο του συνεργάτη παράδοσης και εισάγετε το αναγνωριστικό παρακολούθησης.
Εάν η κατάσταση της υπηρεσίας παρακολούθησης εμφανίζει Ελλιπή Διεύθυνση/Εσφαλμένη Διεύθυνση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το συνεργάτη παράδοσης για να επιλυθεί το πρόβλημα.
Εάν η παρακολούθηση έχει σταματήσει και δεν έχει ενημερωθεί για μερικές ημέρες ή εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.
Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:
- τον αριθμό παραγγελίας και το αναγνωριστικό παρακολούθησης / τον αριθμό πελάτη
- το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
- αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης, αν αποδειχτεί ότι το δέμα σας έχει χαθεί
Θα επικοινωνήσουμε με το συνεργάτη παράδοσης για να ξεκινήσει η διαδικασία εντοπισμού του δέματος. Γνωρίζουμε ότι ανυπομονείτε να λάβετε το δέμα σας, επομένως θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.