Μερικές φορές οι παραδόσεις καθυστερούν λόγω αστάθμητων από εμάς παραγόντων. Εάν πιστεύετε ότι το δέμα σας έπρεπε να έχει παραδοθεί έως τώρα, ελέγξτε την κατάσταση παράδοσης χρησιμοποιώντας το σύνδεσμο στο e-mail αποστολής δέματος ή μεταβείτε στον ιστότοπο του συνεργάτη παράδοσης και εισάγετε το αναγνωριστικό παρακολούθησης.

 

Εάν η κατάσταση της υπηρεσίας παρακολούθησης εμφανίζει Ελλιπή Διεύθυνση/Εσφαλμένη Διεύθυνση, θα πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με το συνεργάτη παράδοσης για να επιλυθεί το πρόβλημα.

 

Εάν η παρακολούθηση έχει σταματήσει και δεν έχει ενημερωθεί για μερικές ημέρες ή εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.

 

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  1. τον αριθμό παραγγελίας και το αναγνωριστικό παρακολούθησης / τον αριθμό πελάτη
  2. το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  3. αίτημα επιστροφής χρημάτων ή αντικατάστασης, αν αποδειχτεί ότι το δέμα σας έχει χαθεί

 

Θα επικοινωνήσουμε με το συνεργάτη παράδοσης για να ξεκινήσει η διαδικασία εντοπισμού του δέματος. Γνωρίζουμε ότι ανυπομονείτε να λάβετε το δέμα σας, επομένως θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατό.