Εάν δεν έχετε παραλάβει όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε, ελέγξτε πρώτα αν η παράδοσή σας πραγματοποιείται σε πολλά δέματα. Θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες στην ειδοποίηση αποστολής του δέματος. Εάν η παραγγελία σας αποτελείται από πολλά δέματα, αυτά ενδέχεται να μην παραδοθούν την ίδια ημέρα.

 

Εάν έχετε λάβει όλα τα δέματα σε αυτήν την παραγγελία και εξακολουθούν να λείπουν τεμάχια, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.

 

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  1. τον αριθμό παραγγελίας/πελάτη
  2. το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  3. τον αριθμό προϊόντος από το τεμάχιο που λείπει και την ποσότητα