Εάν έχετε λάβει λάθος προϊόντα ή λάθος ποσότητα τεμαχίων απ’ όσα παραγγείλατε, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.

 

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα στοιχεία για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  1. τον αριθμό παραγγελίας/πελάτη
  2. το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  3. τον αριθμό προϊόντος του τεμαχίου που παραγγείλατε
  4. ποια προϊόντα παραλάβατε αντ’ αυτού και την ποσότητα
  5. τη φωτογραφία του λάθος προϊόντος