Αν έχετε παραλάβει ένα προϊόν το οποίο δεν πληροί την αναμενόμενη ποιότητα, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών  της zooplus.

 

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  • τον αριθμό παραγγελίας / πελάτη
  • το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  • τον αριθμό προϊόντος
  • λεπτομερή περιγραφή του ελαττώματος, και εάν είναι εφικτό, μία φωτογραφία απεικόνισης του ελαττωματικού προϊόντος

 

για τρόφιμα: την ημερομηνία λήξης και τον αριθμό παρτίδας στη συσκευασία