Συνιστούμε να ελέγχετε το εγχειρίδιο του προϊόντος. Πολλοί έχουν έναν οδηγό αντιμετώπισης προβλημάτων.

 

Εάν ακόμη δεν μπορείτε να κάνετε το προϊόν να λειτουργήσει, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών   της zooplus.

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  • τον αριθμό παραγγελίας / πελάτη
  • το λόγο υποβολής του αιτήματός σας
  • τον αριθμό προϊόντος
  • λεπτομερή περιγραφή του ελαττώματος, και εάν είναι εφικτό, μία φωτογραφία