Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.

Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία, ώστε να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε το συντομότερο δυνατό:

  • τον αριθμό παραγγελίας / πελάτη
  • το λόγο επιστροφής του προϊόντος
  • τον αριθμό του προϊόντος
  • κατάλληλη ημέρα περισυλλογής (Δευτέρα έως Παρασκευή)
  • εάν επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας ή αλλαγή

Θα κανονίσουμε την περισυλλογή του προϊόντος. Θα καλύψουμε επίσης τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων προς εμάς.

 

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών μας