Τα μηνύματα σφάλματος μπορεί να προκύψουν για διάφορους λόγους.

 

Εάν λαμβάνετε κάποιο σφάλμα στον ιστότοπό μας, μπορείτε να δοκιμάσετε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Φορτώστε ξανά τη σελίδα ή επανεκκινήστε το πρόγραμμα περιήγησης
  2. Αποσυνδεθείτε και συνδεθείτε ξανά στον προσωπικό σας λογαριασμό «η zooplus μου».
  3. Εκκαθαρίστε την προσωρινή μνήμη και τα cookies του προγράμματος περιήγησής σας
  4. Χρησιμοποιήστε διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης ή διαφορετική συσκευή, εάν είναι εφικτό

 

Εάν αυτές οι ενέργειες δεν επιλύσουν το σφάλμα, θα μας βοηθούσε πολύ να μας στείλετε το στιγμιότυπο οθόνης (screenshot) του μηνύματος σφάλματος και να μας γνωστοποιήσετε επίσης οποιεσδήποτε λεπτομέρειες σχετικά με πότε παρουσιάστηκε το σφάλμα, σε ποια σελίδα ήσασταν και τι προσπαθούσατε να κάνετε όταν λάβατε το μήνυμα.

 

Χρειάζεται επίσης να γνωρίζουμε τα εξής:

  1. το λειτουργικό σας σύστημα (Windows, iOS κ.λπ.) και τον αριθμό έκδοσης
  2. το πρόγραμμα περιήγησης χρησιμοποιείτε και τον αριθμό έκδοσης

 

Για περαιτέρω βοήθεια επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.