Η zooplus μου

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα ενός λογαριασμού πελάτη «η zooplus μου»;

λογαριασμού «η zooplus μου» μπορείτε να: Παρακολουθείτε την τρέχουσα παραγγελία σας Ενημερώνετε τα προσωπικά στοιχεία σας όπως διεύθυνση παράδοσης, κωδικ...

Πώς δημιουργώ ένα λογαριασμό πελάτη «η zooplus μου»;

Θα ερωτηθείτε αν θέλετε να εγγραφείτε κατά την ολοκλήρωση των αγορών σας. Είναι γρήγορη και εύκολη διαδικασία να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό πελάτη «η zoop...

Πώς μπορώ να αλλάξω ή να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Για να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας, συνδεθείτε στο λογαριασμό πελάτη «η zooplus μου» και μεταβείτε στην ενότητα Διαχείριση Λογαριασμού – Προσωπικές Πλ...

Πώς αλλάζω τη διεύθυνση e-mail μου;

Προκειμένου να αλλάξετε τη διεύθυνση του e-mail σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας.

Πού βρίσκω τα προσωπικά μου στοιχεία και πώς μπορώ να τα αλλάξω;

Για να κάνετε αλλαγές στα προσωπικά σας στοιχεία, συνδεθείτε στο λογαριασμό πελάτη «η zooplus μου» και μεταβείτε στην ενότητα Διαχείριση Λογαριασμού. Εκεί θ...

Πού είναι τα τιμολόγιά μου;

Θα βρείτε μια επισκόπηση των προηγούμενων παραγγελιών και τιμολογίων σε μορφή PDF στην ενότητα Παραγγελίες του προσωπικού σας λογαριασμού «η zooplus μου». ...

Μετακομίζω σε άλλη χώρα. Μπορώ να συνεχίσω να αγοράζω από την zooplus;

Μπορείτε να βρείτε online καταστήματα zooplus σε όλη την Ευρώπη, σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές γλώσσες. Έτσι, εάν μετακομίζετε σε διαφορετική χώρα, μπορείτε...

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό πελάτη μου;

Εάν είστε εγγεγραμμένος πελάτης, παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα OneTrust για να υποβάλλετε αίτηση διαγραφής λογαριασμού.      Σε περίπτωση που ...