Πληρωμή

Ποιες μεθόδους πληρωμής προσφέρετε;

Δεχόμαστε τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής: Πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, American Express) Χρεωστική κάρτα (Visa) Αντικαταβολή (πληρωμή κατά την π...

Πώς επιλέγω ή αλλάζω τον τρόπο πληρωμής μου;

Για να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής σας, μεταβείτε στις Προσωπικές Πληροφορίες στη Διαχείριση Λογαριασμού και στη συνέχεια επιλέξτε Αλλαγή στην ενότητα Πληρ...

Η πληρωμή μου με πιστωτική/χρεωστική κάρτα απέτυχε – τι πρέπει να κάνω;

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μια πληρωμή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα μπορεί να αποτύχει, ακολουθούν ορισμένες συνήθεις αιτίες: Έχετε εισάγει λά...

Η πληρωμή μου μέσω PayPal απέτυχε – τι πρέπει να κάνω;

Εάν η πληρωμή σας μέσω PayPal δεν ήταν επιτυχής, θα εμφανιστεί εντός ολίγων λεπτών στον προσωπικό σας λογαριασμό «η zooplus μου» μία επιλογή για να επαναλάβ...

Έλαβα μια υπενθύμιση πληρωμής παρόλο που πλήρωσα την παραγγελία μου

Εάν συμβεί αυτό, θα χρειαστούμε επιβεβαίωση της ακριβούς ημερομηνίας εμβάσματος, του ποσού εμβάσματος και του παραλήπτη.   Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοιν...