Επιστροφές

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus. Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα παρακάτω στοιχεία,...

Μπορώ να ανταλλάξω το προϊόν μου με ένα προϊόν διαφορετικού μεγέθους/τύπου/χρώματος;

Εάν θέλετε να ανταλλάξετε το προϊόν που λάβατε με ένα διαφορετικού μεγέθους/τύπου/χρώματος κλπ., θα χρειαστεί να υποβάλετε μία παραγγελία για το νέο προϊόν....

Υπάρχει χρονικό όριο για επιστροφές;

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε απολύτως ικανοποιημένος/η με την αγορά σας, έχετε στη διάθεσή σας 14 ημέρες (από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων ...

Έχω επιστρέψει ένα προϊόν - τι θα συμβεί στη συνέχεια;

Μόλις λάβουμε και επεξεργαστούμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα σας, θα λάβετε επιβεβαίωση μέσω e-mail.

Έχω επιστρέψει ένα προϊόν, αλλά δεν έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων μου

Όταν επιστρέφετε ένα προϊόν, θα πιστωθείτε, χρησιμοποιώντας την αρχική μέθοδο πληρωμής σας, αφού πρώτα λάβουμε και επεξεργαστούμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα....