Θέματα Παράδοσης

Το δέμα/προϊόν μου είναι κατεστραμμένο

Εάν έχετε λάβει ένα κατεστραμμένο δέμα ή προϊόν, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.   Παρακαλούμε να έχετε διαθέσιμα τα ακόλουθα...

Χάθηκε το δέμα μου;

Μερικές φορές οι παραδόσεις καθυστερούν λόγω αστάθμητων από εμάς παραγόντων. Εάν πιστεύετε ότι το δέμα σας έπρεπε να έχει παραδοθεί έως τώρα, ελέγξτε την κα...

Δεν έχω λάβει το δέμα μου, παρόλο που η κατάσταση παρακολούθησης είναι «παραδόθηκε»

Εάν δεν μπορείτε να εντοπίσετε το δέμα σας και δεν έχετε ειδοποιηθεί ότι το δέμα σας αφέθηκε σε καθορισμένο ασφαλές μέρος ή στο γείτονά σας, επικοινωνήστε μ...

Μέρος της παραγγελίας μου λείπει

Εάν δεν έχετε παραλάβει όλα τα προϊόντα που παραγγείλατε, ελέγξτε πρώτα αν η παράδοσή σας πραγματοποιείται σε πολλά δέματα. Θα βρείτε αυτές τις πληροφορίες ...

Έχω λάβει λάθος προϊόντα

Εάν έχετε λάβει λάθος προϊόντα ή λάθος ποσότητα τεμαχίων απ’ όσα παραγγείλατε, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.   Παρακαλούμε ...

Έχω λάβει παραγγελία άλλου πελάτη

Εάν έχετε λάβει ένα δέμα που προορίζεται για άλλο πελάτη, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus.