Ελπίζουμε να είστε ικανοποιημένος/η με οποιαδήποτε αγορά έχετε κάνει ή με την υπηρεσία που έχετε λάβει από εμάς. Ωστόσο, εάν υπάρχει κάτι με το οποίο δεν είστε απόλυτα ευχαριστημένος/η, επικοινωνήστε με την Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών της zooplus, ώστε να προσπαθήσουμε να επιληφθούμε του θέματος.

 

Χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας για να υποβάλετε το παράπονό σας και ελέγξτε τα εισερχόμενα μηνύματα του e-mail σας για τυχόν ειδοποιήσεις. Εάν θέλετε να προσθέσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παράπονό σας, μπορείτε να απαντήσετε στο e-mail ειδοποίησης.

 

Μέλος της ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας, εάν χρειαστούμε περαιτέρω πληροφορίες. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για την έκβαση του παραπόνου σας και τα επόμενα βήματα.

 

Ακολουθούν ορισμένες συχνές ερωτήσεις που μπορεί να σας φανούν χρήσιμες.

 

Θέματα Παράδοσης

 

Το δέμα/προϊόν μου είναι κατεστραμμένο

Χάθηκε το δέμα μου;

Δεν έχω λάβει το δέμα μου, παρόλο που η κατάσταση παρακολούθησης είναι «παραδόθηκε»

Λείπει μέρος της παραγγελίας μου

Έχω λάβει λάθος προϊόντα ή περισσότερα τεμάχια από αυτά που έχω παραγγείλει

Έχω λάβει παραγγελία άλλου πελάτη

 

Θέματα Προϊόντος

 

Το προϊόν δεν είναι το αναμενόμενο

Η τροφή δεν αρέσει στο κατοικίδιό μου

Το προϊόν σταμάτησε να λειτουργεί

Ο προμηθευτής ανακαλεί την τροφή που χρησιμοποιώ